Oferta

Content marketing i SEO copywriting

Content marketing to budowanie wizerunku marki za pomocą przydatnych i wartościowych treści. Polega na pozyskiwaniu klientów dzięki atrakcyjnym publikacjom kierowanym zarówno do szerokiego grona odbiorców, jak i określonej grupy celowej.

Wiemy, jak trafić z interesującymi treściami do Twoich odbiorców. Nasi copywriterzy to ludzie z zamiłowaniem do pisania, pełni nowych pomysłów na niestandardowe treści. Tworzymy wartościowe publikacje na potrzeby stron internetowych i dowolnych materiałów marketingowych. Piszemy teksty z różnych dziedzin, także specjalistyczne – z zakresu prawa, nowych technologii, telekomunikacji – w każdej formie (artykuł sponsorowany, ekspercki, poradnik).

Bądź widoczny

Wiemy, co jest głównym założeniem content marketingu. To budowanie trwałych relacji klienta z odbiorcami poprzez angażowanie ich za pomocą treści, którymi dzielą się z innymi użytkownikami. W praktyce polega to na zadbaniu o dobrą widoczność w wyszukiwarce Google – a tak ja wiadomo lubi dobry content. Z tego powodu publikacje content marketingowe bazują na SEO – co pozwala pisanym przez nas tekstom znaleźć się  na wysokiej pozycji w rankingach wyszukiwania poprzez odpowiednie pozycjonowanie dzięki słowom kluczowym. SEO copywriting prowadzi do tego, że odbiorcy w naturalny, niewymuszony sposób dzielą się treścią z innymi, a tym samym przyczyniają się do jeszcze lepszej widoczności publikacji content marketingowych.

Znamy rynek marketingu internetowego i stale obserwujemy dynamiczne zmiany w jego obszarze. Dlatego wiemy, o czym i jak pisać, aby zwiększać liczbę Twoich klientów, którzy zostaną z Tobą na dłużej.content_marketing_sodovaCo zyskujemy dzięki content marketingowi?

Działania contentowe są coraz bardziej efektywne i stanowią element strategii budowania wizerunku marki z każdej branży. Dajcie markę, a kontekst sam się znajdzie – tak można najłatwiej określić ideę content marketingu, która nam przyświeca. Za pomocą publikacji contentowych możemy powiedzieć o marce wszystko, nie reklamując jej w sposób oczywisty i bezpośredni. To strategia, dzięki której wzrasta rozpoznawalność marki, zyskuje one zaufanie swoich klientów, udowadnia, że marka zna ich potrzeby i chce budować z nimi długofalowe relacje. Content marketing to przydatne, atrakcyjne treści, którymi użytkownicy naturalnie dzielą się z innymi i które zwiększają ruch na stronie.