Blog

24.05.2017 Pozycjonowanie

Czym jest konwersja i dlaczego jest ważna?

Wielu użytkowników decydujących się na realizację kampanii marketingowej lub działań SEO nastawionych jest na realny zysk, czyli wzrost sprzedaży bądź zainteresowania. Jednak podstawą tego, aby działania przełożyły się na zyski, jest zaistnienie konwersji. Zatem jak możemy zdefiniować to zjawisko? Dlaczego każdy dąży do jak najwyższej konwersji w swoich działaniach?

21.04.2017 Pozycjonowanie

4 skuteczne metody pozyskiwania linków

O skutecznej metodzie pozyskiwania linków mówimy wtedy, gdy jest ona zgodna z wytycznymi ustalonymi przez Google. Dzisiaj omówimy 4 metody, które mogą posłużyć do pozyskiwania linków White Hat SEO, czyli w stu procentach zgodnie z zasadami Google.

4 sposoby na zwiększenie ruchu w sklepie internetowym

Sklep internetowy powinien nie tylko generować widoczny przychód, ale również ruch. Elementy te dotyczą siebie nawzajem, ponieważ, gdy mamy ruch, możemy liczyć na przychód, nawet znaczny. Czasem jednak jest tak, że ruch w sklepie internetowym z pewnych powodów zamiera, zmniejsza się sprzedaż i pojawiają się straty. 

14.03.2017 Pozycjonowanie

Nie dopuść do kanibalizacji słów kluczowych!

Kanibalizacja słów kluczowych wprowadza niezwykły chaos nie tylko na samej stronie internetowej, ale również w pozycjonowaniu. Mimo iż łatwo jest nie dopuścić do wystąpienia tego zjawiska, jest ono bardzo powszechne w polskim internecie. Na czym ono polega i jak się przed nim ustrzec?

24.02.2017 Pozycjonowanie

Strony WWW: Jak je widzi Robot Google, a jak użytkownik?

Nie jest tajemnicą, że użytkownik inaczej czyta stronę niż Robot Google. Ludzie zwracają uwagę na zupełnie inne elementy zawarte na stronie, o czym warto wiedzieć podczas konstruowania treści. Jakie to są elementy? Czym różni się „patrzenie” Robota Google od wzroku użytkownika?

17.02.2017 Pozycjonowanie

Agencja interaktywna – czym się kierować przy wyborze?

Wybór agencji interaktywnej, która nie tylko wykona w odpowiedni sposób stronę internetową, ale również ją wypozycjonuje nie jest łatwe. Wiele firm ma doświadczenie w jednej kwestii, ale zaniedbuje swoje dokonania w pozostałych dziedzinach. Aby wybrać odpowiednią agencję, należy zbadać wszystkie aspekty danej firmy. Dziś przedstawimy kilka porad, dzięki którym wybór agencji będzie znacznie łatwiejszy.

01.02.2017 Pozycjonowanie

Marketing szeptany – czym jest i jak wykonywać?

Jednym z narzędzi marketingu internetowego jest marketing szeptany. Przekazywanie kluczowych informacji przy użyciu prostych kanałów jest kluczowe podczas realizowania złożonych kampanii reklamowych. Aby „szeptanka” przyniosła oczekiwany efekt, konieczne jest, aby cały proces wykonywany był prawidłowo, najlepiej przez doświadczoną agencję. Czym jest marketing szeptany i jak go przeprowadzić w odpowiedni sposób?

Dlaczego strona internetowa powinna być przejrzysta i użyteczna?

Każda strona internetowa, bez względu na tematykę powinna być przejrzysta i użyteczna w oczach użytkowników. O właściwości te powinniśmy zadbać w sposób szczególny, gdyż wpływają one na komfort i częstotliwość kolejnych odwiedzin. Nie jest to jedyny powód, ze względu na który należy zadbać o swoją stronę w kwestii wizualnej. Jakie są pozostałe?

Strona 1 z 3123